Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
0 | TELAH SIAP | DALAM PROSES | KECUAIAN PENYEWA |
---|---|---|---|
PIAGAM 9 | 89% | 8% | 3% |
Sepanjang tempoh Jan - Jun 2015, terdapat 64 aduan telah diterima. Sebanyak 57 aduan telah diambil tindakan, 5 aduan dalam proses untuk diambil tindakan pembaikan dan 2 aduan tidak dibaikpulih kerana kerosakan bangunan berpunca daripada kecuaian penyewa.
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 2259
Semalam 4550
Minggu Ini 21917
Bulan Ini 35865
Keseluruhan 3365789
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini