logo bm 1 1 logo baru pknp

e-Aduan

PKNP sentiasa memastikan mutu perkhidmatan yang diberikan kepada para pelanggan/rakyat berada di tahap yang memuaskan dan memenuhi keperluan dan kepuasan pelanggan.

Justeru itu, bagi memastikan mutu perkhidmatan PKNP sentiasa berada di tahap yang terbaik, para pelanggan luar @ rakyat boleh mengemukakan sebarang jenis aduan dan permasalahan yang dihadapi melalui Borang Aduan Pelanggan khususnya kepada para pelanggan luar dan rakyat yang berurusan dengan PKNP dan syarikat-syarikat kumpulan di bawahnya.

PKNP akan memastikan sebarang aduan dan permasalahan yang dikemukakan akan diambil dalam tempoh 3 hari bekerja.
Untuk maklumat lanjut dan pertanyaan, kami boleh dihubungi melalui:

Pengurus Hal Ehwal Korporat
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum
Jalan Mahkota 25000 Kuantan
Pahang Darul Makmur

Telefon :5658517 (Pejabat)
Faks : 09-5130510
Telefon bimbit :013-9861077 (En. Mohd Ibrahim bin Hashim)

BORANG ADUAN PELANGGAN

Hubungi Kami

logo 01

   Perbadanan Kemajuan 
  Negeri Pahang

 Tingkat 16, Kompleks Teruntum,

Jalan Mahkota,
25000 Kuantan, Pahang.

+609-5658588

+609-5130510

webmaster[at]pknp[dot]gov[dot]my

Jumlah Pelawat

Hari Ini 178

Semalam 311

Minggu Ini 489

Bulan Ini 10554

Keseluruhan 156101

Kod Qr

qr-code

Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar

Undian

Pendapat anda mengenai laman web baru PKNP?