Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegriti semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP.
0 | TELAH SIAP | DALAM PROSES | KECUAIAN PENYEWA |
---|---|---|---|
PIAGAM 9 | 80% | 11% | 9% |
Sepanjang tempoh Julai - Disember 2014, terdapat 93 aduan telah diterima daripada penyewa. Sebanyak 74 aduan telah diambil tindakan, 11 dalam proses pembaikan dan 8 aduan tidak diambil tindakan kerana kerosakan bangunan berpunca daripada kecuaian penyewa.
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 2685
Semalam 4550
Minggu Ini 22343
Bulan Ini 36291
Keseluruhan 3366215
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini