logo bm 1 1   logo baru pknp
soalan2 lazim alamat kami aduan pelanggan petalaman

Data Piagam 9 Tahun 2014 [ JULAI - DISEMBER]

:

Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegriti semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP.

0 TELAH SIAP DALAM PROSES KECUAIAN PENYEWA
PIAGAM 9 80% 11% 9%

 Sepanjang tempoh Julai - Disember 2014, terdapat 93 aduan telah diterima daripada penyewa. Sebanyak 74 aduan telah diambil tindakan, 11 dalam proses pembaikan dan 8 aduan tidak diambil tindakan kerana kerosakan bangunan berpunca daripada kecuaian penyewa.

Hubungi Kami

logo 01

   Perbadanan Kemajuan 
  Negeri Pahang

 Tingkat 16, Kompleks Teruntum,

Jalan Mahkota,
25000 Kuantan, Pahang.

+609-5658588

+609-5130510

webmaster[at]pknp[dot]gov[dot]my

Jumlah Pelawat

Hari Ini 474

Semalam 661

Minggu Ini 2166

Bulan Ini 20109

Keseluruhan 828841

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Kod Qr

qr-code

Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar




Tarikh Kemaskini


Khamis, 28 Mei 2020

Undian

How Do You Rate Services Given To You by PKNP on Personal Touch