Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Januari - Jun 2018, terdapat 54 aduan kerosakan yang telah diterima daripada penyewa. Sebanyak 48 aduan telah diambil tindakan dalam jangkamasa telah ditetapkan serta memenuhi prosuder Penyelarasan kerja-kerja pembaikan dan penyelenggaraan Harta. Daripada jumlah keseluruhan aduan tersebut, sebanyak 6 aduan tidak perlu diambil tindakan kerana di luar skop baikpulih berdasarkan perjanjian penyelenggaraan sewa premis PKNP.
Pahang State
Development Corporation
16th Floor, Kompleks Teruntum
25000 Kuantan, Pahang.
webmaster[at]pknp[dot]gov[dot]my
corporate[at]pknp[dot]gov[dot]my
Today 3390
Yesterday 4550
Week 23048
Month 36996
All 3366920
Visit Website
Through Smart Phones
Latest Update