Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Januari - Jun 2017, terdapat 41 aduan telah di...
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Julai - Disember 2017, terdapat 30 aduan telah...
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Januari - Jun 2018, terdapat 54 aduan kerosaka...
LAPORAN PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
|
MyID Online LinksEvents CalendarContact us Pahang State 16th Floor, Kompleks Teruntum webmaster[at]pknp[dot]gov[dot]my corporate[at]pknp[dot]gov[dot]my
Visitor CounterToday 2890 Yesterday 4713 Week 11677 Month 66068 All 3497395 Code QrVisit Website
Latest Update
Wednesday, 15th May 2024 Lokasi Kami |