Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Jan - Jun 2020, terdapat 31 aduan telah diterima. Sebanyak 14 aduan telah diambil tindakan, 15 aduan dalam proses untuk diambil tindakan pembaikan dan 2 aduan yang d...
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepan...
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Ja...
Pahang State
Development Corporation
16th Floor, Kompleks Teruntum
25000 Kuantan, Pahang.
webmaster[at]pknp[dot]gov[dot]my
corporate[at]pknp[dot]gov[dot]my
Today 4543
Yesterday 4713
Week 13330
Month 67721
All 3499048
Visit Website
Through Smart Phones
Latest Update