Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Jan - Jun 2020, terdapat 31 aduan telah diterima. Sebanyak 14 aduan telah diambil tindakan, 15 aduan dalam proses untuk diambil tindakan pembaikan dan 2 aduan yang d...
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepan...
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Ja...
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 2607
Semalam 4474
Minggu Ini 2607
Bulan Ini 86537
Keseluruhan 3517864
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini