Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Januari - Jun 2017, terdapat 41 aduan telah di...
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Julai - Disember 2017, terdapat 30 aduan telah...
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Januari - Jun 2018, terdapat 54 aduan kerosaka...
LAPORAN PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
|
Pautan Online MyIDKalendar AktivitiHubungi KamiPerbadanan Kemajuan Negeri Pahang Tingkat 16, Kompleks Teruntum, Jalan Mahkota, 25000 Kuantan, Pahang Darul Makmur.
Jumlah PelawatHari Ini 967 Semalam 3944 Minggu Ini 9971 Bulan Ini 93901 Keseluruhan 3525228 Kod QRLayari Laman Web
Tarikh Kemaskini
Selasa, 21 Mei 2024 Lokasi Kami |