logo bm 1 1   logo baru pknp
soalan2 lazim alamat kami aduan pelanggan petalaman

e-Aduan

:

PKNP sentiasa memastikan mutu perkhidmatan yang diberikan kepada para pelanggan/rakyat berada di tahap yang memuaskan dan memenuhi keperluan dan kepuasan pelanggan.

Justeru itu, bagi memastikan mutu perkhidmatan PKNP sentiasa berada di tahap yang terbaik, para pelanggan luar @ rakyat boleh mengemukakan sebarang jenis aduan dan permasalahan yang dihadapi melalui Borang Aduan Pelanggan khususnya kepada para pelanggan luar dan rakyat yang berurusan dengan PKNP dan syarikat-syarikat kumpulan di bawahnya.

PKNP akan memastikan sebarang aduan dan permasalahan yang dikemukakan akan diambil dalam tempoh 3 hari bekerja.
Untuk maklumat lanjut dan pertanyaan, kami boleh dihubungi melalui:

Pengurus Hal Ehwal Korporat
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan
Pahang Darul Makmur

Telefon :09-5658511 (Pejabat)
Faks : 09-5130510
Telefon bimbit :013-9861077 (En. Mohd Ibrahim bin Hashim)

BORANG ADUAN PELANGGAN      MAKLUMBALAS ADUAN PELANGGAN

Hubungi Kami

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang

Tingkat 16, Kompleks Teruntum,

Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,

Pahang Darul Makmur.

ICON TELEFON 02 01 +609 - 5658588  

icon fax 01 +609 - 5130510

icon email 01 webmaster@pknp.gov.my

icon email 01 corporate@pknp.gov.my

 

Jumlah Pelawat

Hari Ini 2318

Semalam 3552

Minggu Ini 10315

Bulan Ini 150893

Keseluruhan 4480708

Kod QR

qr-code

Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar

 

 

Tarikh Kemaskini


Rabu, 30 Oktober 2024

Lokasi Kami