PKNP sentiasa memastikan mutu perkhidmatan yang diberikan kepada para pelanggan/rakyat berada di tahap yang memuaskan dan memenuhi keperluan dan kepuasan pelanggan.
Justeru itu, bagi memastikan mutu perkhidmatan PKNP sentiasa berada di tahap yang terbaik, para pelanggan luar @ rakyat boleh mengemukakan sebarang jenis aduan dan permasalahan yang dihadapi melalui Borang Aduan Pelanggan khususnya kepada para pelanggan luar dan rakyat yang berurusan dengan PKNP dan syarikat-syarikat kumpulan di bawahnya.
PKNP akan memastikan sebarang aduan dan permasalahan yang dikemukakan akan diambil dalam tempoh 3 hari bekerja.
Untuk maklumat lanjut dan pertanyaan, kami boleh dihubungi melalui:
Pengurus Hal Ehwal Korporat
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan
Pahang Darul Makmur
Telefon :09-5658511 (Pejabat)
Faks : 09-5130510
Telefon bimbit :013-9861077 (En. Mohd Ibrahim bin Hashim)
BORANG ADUAN PELANGGAN MAKLUMBALAS ADUAN PELANGGAN
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 2318
Semalam 3552
Minggu Ini 10315
Bulan Ini 150893
Keseluruhan 4480708
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini