logo bm 1 1   logo baru pknp
soalan2 lazim alamat kami aduan pelanggan petalaman

Data Piagam 8 Tahun 2023 [ JAN - JUN

:

Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP

 piagam_8_2023.png

Sepanjang tempoh Januari - Jun 2023 terdapat 27 aduan telah diterima yang mana 26 aduan telah diambil tindakan kurang daripada 12jam dan 1 aduan diambil tindakan lebih daripada 24jam.

Sebanyak 26 aduan telah diambil tindakan untuk keria-keria membaikpulih premis milik PKNP seperti aduan yang diterima dalam jangka masa yang telah ditetapkan serta memenuhi prosedur Penyelarasan Keria-keria Pembaikan dan Penyelenggaraan Harta PKNP/PT/5.

Disamping itu, sebanyak 17 aduan telah siap manakala 9 aduan sedang dalam tindakan baikpulih. Terdapat 1 aduan yang tidak perlu tindakan dan di luar bidang kuasa PKNP.

Hubungi Kami

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang

Tingkat 16, Kompleks Teruntum,

Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,

Pahang Darul Makmur.

ICON TELEFON 02 01 +609 - 5658588  

icon fax 01 +609 - 5130510

icon email 01 webmaster@pknp.gov.my

icon email 01 corporate@pknp.gov.my

 

Jumlah Pelawat

Hari Ini 5982

Semalam 6731

Minggu Ini 5982

Bulan Ini 95184

Keseluruhan 3425108

Kod QR

qr-code

Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar

 

 

Tarikh Kemaskini


Isnin, 29 April 2024

Lokasi Kami