Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Januari - Jun 2023 terdapat 27 aduan telah diterima yang mana 26 aduan telah diambil tindakan kurang daripada 12jam dan 1 aduan diambil tindakan lebih daripada 24jam.
Sebanyak 26 aduan telah diambil tindakan untuk keria-keria membaikpulih premis milik PKNP seperti aduan yang diterima dalam jangka masa yang telah ditetapkan serta memenuhi prosedur Penyelarasan Keria-keria Pembaikan dan Penyelenggaraan Harta PKNP/PT/5.
Disamping itu, sebanyak 17 aduan telah siap manakala 9 aduan sedang dalam tindakan baikpulih. Terdapat 1 aduan yang tidak perlu tindakan dan di luar bidang kuasa PKNP.
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 5982
Semalam 6731
Minggu Ini 5982
Bulan Ini 95184
Keseluruhan 3425108
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini