Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh July - Dec 2019, terdapat 23 aduan telah diterima. Sebanyak 16 aduan telah diamb...
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP Sepanjang tempoh Januari - Jun 2017, terdapat 41 aduan telah ...
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP Sepanjang tempoh Julai - Disember 2017, terdapat 30 aduan tel... Hubungi Kami Perbadanan Kemajuan Tingkat 16, Kompleks Teruntum, Jalan Mahkota, Jumlah PelawatHari Ini 386 Semalam 1060 Minggu Ini 6564 Bulan Ini 7647 Keseluruhan 682715 Kod QrLayari Laman Web Tarikh Kemaskini
Sabtu, 7 Disember 2019 UndianPendapat anda mengenai laman web baru PKNP?Sangat bagus - 1.5%
Baik dan Memuaskan - 3.4%
Boleh diperbaiki lagi - 87.9%
|