Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Januari - Jun 2018, terdapat 54 aduan kerosakan yang telah diterima daripada penyewa. Sebanyak 48 aduan telah diambil tindakan dalam jangkamasa telah ditetapkan serta memenuhi prosuder Penyelarasan kerja-kerja pembaikan dan penyelenggaraan Harta. Daripada jumlah keseluruhan aduan tersebut, sebanyak 6 aduan tidak perlu diambil tindakan kerana di luar skop baikpulih berdasarkan perjanjian penyelenggaraan sewa premis PKNP.
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 2430
Semalam 4713
Minggu Ini 11217
Bulan Ini 65608
Keseluruhan 3496935
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini