Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Jan - Jun 2020, terdapat 31 aduan telah diterima. Sebanyak 14 aduan telah diambil tindakan, 15 aduan dalam proses untuk diambil tindakan pembaikan dan 2 aduan yang d...
Contact us Pahang State 16th Floor, Kompleks Teruntum
Visitor CounterToday 361 Yesterday 405 Week 2126 Month 9869 All 2263854 Code QrVisit Website
Latest Update
Friday, 27th May 2022 Lokasi Kami |