Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
0 | PIAGAM 8 |
---|---|
SIAP | 51 |
DALAM PROSES | 44 |
LUAR BIDANG | 2 |
Sepanjang tempoh Julai - Disember 2019, terdapat 51 aduan telah diterima. Sebanyak 44 aduan telah diambil tindakan, 5 aduan dalam proses untuk diambil tindakan pembaikan dan 2 aduan yang diterima adalah diluar bidang kuasa PKNP dan telah dimaklumkan kepada Jabatan/Agensi yang berkaitan
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 210
Semalam 6830
Minggu Ini 32139
Bulan Ini 75915
Keseluruhan 3405839
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini