Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
0 | PIAGAM 8 |
---|---|
SIAP | 51 |
DALAM PROSES | 44 |
LUAR BIDANG | 2 |
Sepanjang tempoh July - Dec 2019, terdapat 23 aduan telah diterima. Sebanyak 16 aduan telah diambil tindakan, 6 aduan dalam proses untuk diambil tindakan pembaikan dan 1 aduan tidak dibaikpulih kerana kerosakan bangunan berpunca daripada kecuaian penyewa.
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 6262
Semalam 6022
Minggu Ini 31361
Bulan Ini 75137
Keseluruhan 3405061
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini