Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
Sepanjang tempoh Januari - Jun 2023 terdapat 27 aduan telah diterima yang mana 26 aduan telah diambil tindakan kurang daripada 12jam dan 1 aduan diambil tindakan lebih daripada 24jam.
Sebanyak 26 aduan telah diambil tindakan untuk keria-keria membaikpulih premis milik PKNP seperti aduan yang diterima dalam jangka masa yang telah ditetapkan serta memenuhi prosedur Penyelarasan Keria-keria Pembaikan dan Penyelenggaraan Harta PKNP/PT/5.
Disamping itu, sebanyak 17 aduan telah siap manakala 9 aduan sedang dalam tindakan baikpulih. Terdapat 1 aduan yang tidak perlu tindakan dan di luar bidang kuasa PKNP.
Pahang State
Development Corporation
16th Floor, Kompleks Teruntum
25000 Kuantan, Pahang.
webmaster[at]pknp[dot]gov[dot]my
corporate[at]pknp[dot]gov[dot]my
Today 3721
Yesterday 3576
Week 28786
Month 83177
All 3514504
Visit Website
Through Smart Phones
Latest Update