Alat Kebolehcapaian

Piagam Pelanggan Tahun 2021 [ JULAI-DISEMBER ]

LAPORAN PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
DARI JULAI HINGGA DISEMBER
BAGI TAHUN 2021

BIL.KETERANGAN PIAGAMJULOGOSSEPTOKTNOVDIS
1. Memberikan maklumbalas kelulusan permohonan tapak Industri dalam tempoh tidak melebihi 7 hari bekerja dari tarikh permohonan lengkap diterima 100% 100%  #a #a  100%    #a
2. Membuat tawaran jualan kedai/rumah dalam tempoh 1 jam kepada pemohon yang layak 100% 100%  100%    100%  100%   100%
3. Mengeluarkan surat tawaran sewaan premis dalam tempoh 1 jam kepada pemohon yang layak 100% 100%   100%  100%   100%  100% 
4. Memberi maklumbalas permohonan kursus / seminar keusahawanan dalam tempoh 1 jam kepada pemohon yang layak #c #c  #c   #c   #c   #c  
5. Membuat pembayaran dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh dokumen tuntutan lengkap diterima. 100%  100%   100%  100%  100% 100% 
6. Memberi maklumbalas kepada sebarang pertanyaan, aduan atau cadangan yang dikemukakan oleh pelanggan dalam tempoh tidak melebihi 1 hari 100%  100%  100%   100% 100%  100% 
7. Menjawab panggilan telefon dalam tempoh tidak melebihi 10 saat #e 100%   100%  100%  100%  100% 
8. Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegriti semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP #d #d  #d   #d  #d  #d  

piagam jul dis 2021

Nota:

#a - Tiada permohonan Tapak Industri daripada para pelabur pada bulan tersebut

#b - Tiada permohonan pembelian kedai/rumah bagi bulan tersebut

#c - Tiada permohonan kursus daripada usahawan pada bulan tersebut

#d - Maklumbalas analisa dikumpul dari tempoh Julai - Disember 2021

#e - Tiada data disebabkan arahan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP)

 

Tarikh Kemaskini : 5 Januari 2022