Alat Kebolehcapaian

Sistem Pengurusan Kualiti ISO 9000

Perlaksanaan Sistem Pengurusan Kualiti (SPK) berasaskan MS ISO 9002:1994 di PKNP telah bermula sejak 12 Ogos 1997.

Fokus Utama Pengurusan Kualiti PKNP adalah berteraskan objektif kualiti PKNP iaitu untuk memenuhi kehendak pelanggan, Pihak Berkepentingan, Undang-undang dan peraturan serta Arahan Pihak Kerajaan .

SPK PKNP telah dinaik taraf kepada standard baru SPK berasaskan ISO 9001:2000 pada 7 Disember 2001 dan SPK berasaskan ISO 9001:2008 pada 2 November 2009 serta SPK berasaskan ISO 9001:2015 pada 9 Julai 2018. SPK PKNP telah diperluaskan skopnya mencakupi keseluruhan aktiviti organisasi termasuk fungsi pemantauan pelaburan dan perkhidmatan korporat.

PKNP telah menjalani proses Pengauditan Pensijilan Semula Audit Kualiti MS ISO 9001:2015 pada 15 - 16 Disember 2022 dan berjaya mengekalkan pensijilan selama 26 tahun tanpa ketidakpatuhan (diperbaharui tanpa syarat).

Image
Image

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.

Tel : +609 5658588 
Faks : +609 5130510
E-mel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
            : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

Hari Ini 445

Semalam 889

Minggu Ini 2624

Bulan Ini 8827

Keseluruhan 20676

qrcode

Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
fb   x   ig   yt