Alat Kebolehcapaian

e-Aduan

PKNP sentiasa memastikan mutu perkhidmatan yang diberikan kepada para pelanggan/rakyat berada di tahap yang memuaskan dan memenuhi keperluan dan kepuasan pelanggan.

Justeru itu, bagi memastikan mutu perkhidmatan PKNP sentiasa berada di tahap yang terbaik, para pelanggan luar @ rakyat boleh mengemukakan sebarang jenis aduan dan permasalahan yang dihadapi melalui Borang Aduan Pelanggan khususnya kepada para pelanggan luar dan rakyat yang berurusan dengan PKNP dan syarikat-syarikat kumpulan di bawahnya.

PKNP akan memastikan sebarang aduan dan permasalahan yang dikemukakan akan diambil dalam tempoh 3 hari bekerja.
Untuk maklumat lanjut dan pertanyaan, kami boleh dihubungi melalui:

Pengurus Hal Ehwal Korporat
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan
Pahang Darul Makmur

Telefon :09-5658511 (Pejabat)
Faks : 09-5130510
Telefon bimbit :013-9861077 (En. Mohd Ibrahim bin Hashim)

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.

Tel : +609 5658588 
Faks : +609 5130510
E-mel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
            : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

Hari Ini 448

Semalam 889

Minggu Ini 2627

Bulan Ini 8830

Keseluruhan 20679

qrcode

Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
fb   x   ig   yt