PKNP sentiasa memastikan mutu perkhidmatan yang diberikan kepada para pelanggan/rakyat berada di tahap yang memuaskan dan memenuhi keperluan dan kepuasan pelanggan.
Justeru itu, bagi memastikan mutu perkhidmatan PKNP sentiasa berada di tahap yang terbaik, para pelanggan luar @ rakyat boleh mengemukakan sebarang jenis aduan dan permasalahan yang dihadapi melalui Borang Aduan Pelanggan khususnya kepada para pelanggan luar dan rakyat yang berurusan dengan PKNP dan syarikat-syarikat kumpulan di bawahnya.
PKNP akan memastikan sebarang aduan dan permasalahan yang dikemukakan akan diambil dalam tempoh 3 hari bekerja.
Untuk maklumat lanjut dan pertanyaan, kami boleh dihubungi melalui:
Pengurus Hal Ehwal Korporat
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan
Pahang Darul Makmur
Telefon :09-5658511 (Pejabat)
Faks : 09-5130510
Telefon bimbit :013-9861077 (En. Mohd Ibrahim bin Hashim)