Alat Kebolehcapaian

Data Piagam 8 Tahun 2023 [ JAN - JUN ]

Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP

 piagam_8_2023.png

Sepanjang tempoh Januari - Jun 2023 terdapat 27 aduan telah diterima yang mana 26 aduan telah diambil tindakan kurang daripada 12jam dan 1 aduan diambil tindakan lebih daripada 24jam.

Sebanyak 26 aduan telah diambil tindakan untuk keria-keria membaikpulih premis milik PKNP seperti aduan yang diterima dalam jangka masa yang telah ditetapkan serta memenuhi prosedur Penyelarasan Keria-keria Pembaikan dan Penyelenggaraan Harta PKNP/PT/5.

Disamping itu, sebanyak 17 aduan telah siap manakala 9 aduan sedang dalam tindakan baikpulih. Terdapat 1 aduan yang tidak perlu tindakan dan di luar bidang kuasa PKNP.

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.

Tel : +609 5658588 
Faks : +609 5130510
E-mel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
            : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

Hari Ini 263

Semalam 862

Minggu Ini 3304

Bulan Ini 9507

Keseluruhan 21356

qrcode

Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
fb   x   ig   yt